LOOKBOOK SYLWESTROWY 2017




LOOKBOOK SYLWESTROWY 2017

     Cześć Wszystkim! Nareszcie pojawia się pierwszy, oficjalny post! Jest to lookbook sylwestrowy, który mam nadzieję, że Wam się spodoba!
    Piękne zdjęcia zrobiła mi moja bardzo utalentowana koleżanka - Wanesa Kidacka, której social media podam Wam pod koniec posta! 
     Oto propozycje stylizacji, które dla Was przygotowałam:



STYLIZACJA I





  

W tej stylizacji oferuję Wam połączenie złota ze srebrem oraz powiązanie odcieni czarnych kolorów, z połyskującym materiałem.
     Na pierwszy rzut oka, możemy zauważyć piękną, połyskującą halkę, idealnie komponującą się ze zwykłą basic- ową, opinającą bluzką z długim rękawem.
     Do ciekawej, old-school- owej stylizacji, świetnie wpasowują się trampki z ostatnio bardzo modnymi wysokimi skarpetami (tu akurat mamy propozycje skarpet w jajka).
   Szara, brokatowa torba będzie tu świetnie pasować!
    Jako dodatki, połączyłam tu delikatny, złoty chocker oraz subtelny, srebrny naszyjnik + duże, metalowe kolczyki koła z jednym, dodatkowym, złotym kolczykiem z cyrkoniami

Halka: Piuma
Bluzka z długim rękawem: Reserved
Skarpety: H&M
Trampki: Vans - Old Skool
Torba: brak napisu firmy (zamienniki powinny być w sieciówkach)
Chocker: Stradivarius
Naszyjnik: YES
Kolczyki koła: ja te akurat dostałam, ale one są ogólnodostępne



STYLIZACJA II






   

W tej stylizacji chciałam zaoferować wam ''coś'' przynajmniej odrobinę ze stylu "high fashion" oraz trochę ze stylu lat 20.
    Pierwszą częścią stylizacji jest materiałowa koszulka ze zwężeniem wokół szyi oraz z brokatowymi zdobieniami, a także z rozkloszowanymi rękawami. Ma ona fajnie wykończony dół, który tworzy z jednej strony falbanę. Pod tą koszulką jest delikatny top z cyrkoniami oraz odkrytymi ramionami.
   Drugą częścią stylizacji jest paskowana spódnica, inspirowana modą lat 20., z minimalnym rozkloszowaniem na samym dole.
    Do całej kompozycji idealnie wpasowują  się ciężkie buty na wysokim obcasie.
  Do całego look super pasuje jasno bordowa torba ;).
Cały look jest wypełniony delikatną biżuterią, składającą się z naszyjnika, kolczyków – kół oraz prześlicznej bransoletki z pandory.
   Wszystko razem tworzy nam stylizacje typu  ''high fashion'' oraz rodem z lat 20.

Koszulka z brokatowymi zdobieniami: H&M
Top bez ramion: pożyczyłam od mamy i nie ma metki, ale można taki znaleść w każdej sieciówce
Spódnica: PULL&BEAR
Buty: VICES
Torba: TOSCANIO
Bransoletka: PANDORA
Kolczyki: ja te akurat dostałam, ale one są ogólnodostępne
Naszyjnik: YES





STYLIZACJA III







 

Ostatnia stylizacja jest bardziej klasyczna niż inne. Idziemy tu w kierunku ''małej czarnej'' oraz na cięższe buty, na przełamanie elegancji w look-u. Idealnym dodatkiem jest tutaj żółty szal, który delikatnie podkreśla powstałą stylizację.
    Powstały look świetnie dopełnia długi, czarny płaszcz ze sztucznego futra. Wspaniale komponuje się z dodatkami, którymi są tu eleganckie kolczyki oraz naszyjnik z bransoletką. Fajnie będzie tu współgrać delikatna, elegancka torebka.



Sukienka: F&F
Buty: VICES
Szal: H&M
Płaszcz: My Collection Desing
Kolczyki: H&M

Torebka: Orsay

Naszyjnik: YES
Bransoletka: Pandora


 


   Mam nadzieję, że stylizację się Wam podobają! Piszcie w komentarzach, która Wam najbardziej przypadła do gustu! 
   Pamiętajcie, że to nie muszą być akurat te same rzeczy! Jest wiele zamienników, które na pewno znajdziecie w sieciówkach lub w innych sklepach!

Niedługo będę robić nowy post. Piszcie mi także w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć! Buziak - Modway Girl

 ZAPRASZAM SOCIAL MEDIA WANESY:

INSTAGRAM: kidacka_ok ,   kidacka_photography ,   wwchannel_yt

SNAPCHAT: nesia84

YOUTUBE: W&W CHANNEL



 ZAPRASZAM NA MOJE SOCIAL MEDIA;

INSTAGRAM: m_soarz

SNAPCHAT: blondie_girllll

OBRÓBKA TEKSTU : Ania Chmaj

Komentarze

  1. 2. stylizacja genialna �� mega trafiłaś w mój gust ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za te pomysły bo nie miałam totalnie pomysłu na stylizację do koleżanki!! ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje prześliczne <3 jednak ostatnia trzecia przypadła mi najbardziej do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacje <3 szczególnie ta druga, ale mam wrażenie, że ta czerwona szminka cię postarza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możliwe , ale taka pasowała do stylizacji! buziak <3 Dziękuję

      Usuń
  5. Stylizacje są prześliczne! W przyszłości widzę cie na pierwszych stronach gazet! Marcelinka masz wielki talent! Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się spodobały jesteś super osóbką ale chce coś męskiego jakby można było. KC

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 stylizacja to cudo �� Na pewno będę zaglądać tu częściej bo widzę ogroomny potencjał �� Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Napewno skorzystam z twoich porad i pomysłów na modę :) Bardzo podoba mi się twój blog i myślę, że będę tu zaglądała częściej. Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje! Szczególnie 1 bardzo mi się podoba. Zainspirowałaś mnie. Będę tu częściej wpadać

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje. Znasz się na modzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacje. Masz do tego talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać , że naprawdę się starasz i wkładasz w to dużo pracy /ogolnie stylizacja jest naprawde dopasowana do okazji oraz szczególnie zwróciły moją uwagę te skarpetki ,które są podwinięte do góry ja sam też stosuje ten patent bo mi się mega podoba a zwłaszcza do dziurawych spodni jak byłbym dziewczyną chętnie bym nałozył na siebie ten look lub nawet też się nim zainspirował 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wiele to dla mnie znaczy, że stylizacje podobają się innym❤ skarpetki, są genialnym pomysłem do spodni😊

      Usuń
  14. Stylizacje II i III są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty