⚽BACK TO SCHOOL OUTFIT🏀🎓


   Witam Was ponownie na moim blogu! Z racji tego, że rok szkolny, ponownie zbliża się wielkimi krokami, przygotowałam dla Was casualowy look do szkoły!

    Stylizacja, którą dla Was przygotowałam to idealny pomysł  na powrót w szkolne progi! Delikatna bluzka idealnie komponuje się  z wygodnymi jeansami w stylu "vintage". Jako buty wybrałam  klasyczne, krótkie conversy, które zawsze dobrze wygladają w takim zestawieniu. Całą stylizacje dopełniają nam delikatne złote dodatki, w formie biżuterii.

























Bluzka: Stradivarius
Spodnie: H&M
Buty: Converse
Biżuteria: Yes, Avon

Fot: Wanesa Kidacka💋

🎓Moje social media🎓:

Ig: m_soarz
Snap: blondie_girllll

🌼Social media Wanesy🌼:

Ig: kidacka_photography
Snap: nesia84



Komentarze

  1. Może zrobisz coś w rodzaju stylizacje z second handu? To mogłoby być całkiem fajne. Sklecić coś z niczego. Udowodnic że można się tanio a razazem stylowo ubrać. Ja osobiście nie potrafię rb zakupów w takich sklepach bo mam wrażenie że nie da się tam znaleźć żadnych normalnych rzeczy nie wspominając o jakichkolwiek stylizaciach..
    ale może Tobie się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Oczywiście w najbliższym czasie pojawi się taki post, bo już dawno był na niego pomysł! Bardzo dziękuję za komentarz! Buziaczki❤️❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty