BALENCIAGA, VERSACE I GUCCI , CZYLI KILKA TRENDÓW TEJ ZIMY!

 Hejka wszystkim!


 W dzisiejszym poście przychodzę do was z trendami tego ostatku zimy!
Przygotowałam dla was trzy różne stylizacje, inspirowane trzema domami mody- BALENCIAGA, VERSACE I GUCCI!
 Piękne zdjęcia wykonały Wanesa Kidacka i Matyna Chałupczak! (Ich social media będą pod koniec tego posta).
   


BALENCIAGA

  Pierwsza stylizacja inspirowana jest stylem DOMU MODY -  BALENCIAGA. 
      Gdy oglądniemy cały pokaz, możemy zauważyć dużo połączeń kolorów np; niebieski z odcieniami szarości, czy czerwień z musztardowym złotem. Widzimy także, że czerwień dalej góruje w trendach. Dostrzegamy połączenie ciemniejszych kolorów z ciemniejszymi akcentami, czy też kolorowe akcenty mocno widocznych kolorów! BALENCIAGA proponuje nam także dużo ''zwierzęcych'' akcentów, oraz wzorów, które delikatnie podkreślają czasem bardzo ciężkie stylizacje. W skład look-ów wchodzi także bardzo dużo zieleni, opinające rzeczy, czy także rzeczy oversize! Torebki trzymamy na skróconym pasku, lub po prostu w dłoni. Bardzo fajnie dopełniają nam całą stylizacje. Widzimy także bardzo widoczną biżuterie np; ogromne kolczyki, w dwóch różnych fasonach.


  Look, który dla was przygotowałam składa się z długiej, czarnej skóry, z ciężkimi srebrnymi klamrami, pięknych body, o kolorze musztardowego złota z odrobiną czerwienii, prostej skórzanej, wzorzastej spódnicy, lakierowanych botków, oraz fajnie połyskującej, bordowej torebki, która świetnie podkreśla całą stylizacje!



















Skóra: BUKOWSKI - LETHER WEAR
Body: ZARA
Spódnica: Brak metki (będą w sieciówkach)
Buty: WOJAS
Torebka: Vera Pelle




VERSACE

  Kolejna stylizacja to inspiracja, pokazem zimowym - VERSACE.
   Dostajemy tu propozycję połączenia czerni, czerwieni, pomarańczu, oraz różnych odcieni niebieskiego. Mamy także połączenia granatu,powtórnie pomarańczu i żółci. Pojawia się dużo bieli. Widać bardzo dużo klasyki, połączonej ze stylem nowoczesnym. Pojawia się także tiul, połysk oraz dużo wzorzastych motywów. Dalej przejawiają się tu puchowe rzeczy, które tej zimy królują na wybiegach, ale możemy także dojrzeć futrzaste elementy, które są główną częścią, niektórych stylizacji.Tak jak na pokazie zimowym BALENCIAGI, w niektórych stylizacjach widać dużo czarnej skóry.
  Bardzo spodobały mi się akcenty przechodzenia kolorów, przez ''ombre''. Jeśli chodzi o biżuterie pokazują się tu delikatne akcenty złota. Jako torebki nosimy tu worki, czy po protu zwykłe kopertówki.

    Stylizacja, którą dla was przygotowałam, to stylizacja bardziej klasyczna. Mamy tu połączenie czarnej sukienki z bufiastymi ramionami, oraz prześliczną klasyczną bluzkę z kwiatowym czarnym haftem, oraz rozkloszowaniem. Do stylizacji dopasowałam duże, złote kolczyki w stylu BOHO, oraz ślicznym połyskujący plecaczek w kolorze brudnego różu! Od siebie samej dodałam tu piękne botki z różowego zamszu z futerkowymi pomponami, które idealnie pasują do plecaka!












Sukienka: brak metki (w sieciówkach powinny być podobne)
Bluzeczka: ZARA
Plecak: BERSHKA
Buty: DeeZee




GUCCI

    Pokaz GUCCI chyba najbardziej przypadł mi do gustu! Mamy tu dużo wszystkiego. Pojawia się dużo kwiatowych wzorów, powiązanych w przeróżny sposób. Mamy także elementy stylu klasycznego, czy orientalne dodatki. Pojawia się też dużo folkloru, który bardzo fajnie współgra z całym tym chaosem, który mi osobiście się podoba. GUCCI proponuje nam także dużo połączeń zieleni z pomarańczą, ale także przeróżnych kolorów, których mamy mnóstwo! Mamy także połączenie najprzeróżniejszych butów, czy torebek, noszonych w różny sposób!


  Look , który dla Was przygotowałam składa się z delikatnej bluzki z odkrytymi ramionami z pięknym rozkloszowaniem przy rękawach w przeróżne kwiaty z wieloma kolorami. Idealnie komponują się nam tu spodnie z haftami, oraz z zaokrąglonymi ćwiekami, które mają bardzo fajnie zakończone nogawki. Pozwoliłam sobie tu na dodanie, ciekawej futrzastej czapki ze zdobieniem na daszku. Jako biżuterie założyłam tu prześliczne zielone, ręcznie robione kolczyki, które super zgrywają się z bluzką. Jako torebkę wybrałam tu pudrowo-różową torebkę z białym futrzastym zdobieniem, oraz ze złotymi elementami. Stylizacje idealnie będą scalać mokasyny w stylu GUCCI, które niedawno królowały wśród butów.















Bluzka: PULL&BEAR
Spodnie: ZARA
Czapka: Brak metki
Torebka: STRADIVARIUS
Buty: PULL&BEAR




    Koniecznie piszcie mi w komentarzach,  która stylizacja przypadła wam najbardziej do gustu! Już niedługo pojawi się kolejny post! Możecie pisać w komentarzach jaki post na moim blogu chcielibyście zobaczyć! BUZIAK! - MODWAY GIRL



Moje social media:

snapchat: blondie_girllll

instagram: m_soarz




SOCIAL MEDIA WANESY:

instagram: kidacka_ok , kidacka_photography

snapchat: nesia84





SOCIAL MEDIA MARTYNY:

instagram: martyna_photography















   


Komentarze

  1. jesteś super najlepsza blogerka ever <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, ze w stylizacji Versace będzie mnóstwo kolorów i wzorów, z czego jest rozpoznawalne. A tu jednak zaskoczenie! Dlatego chyba 2. stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Versace miał po prostu taką kolekcje, pojawiają się tam też kolory i wzory, ale ja po prostu wybrałam stylizacje w klasycznym stylu ❤❤buziak ❤

      Usuń
  3. 3 najlepsza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy stylizacje są cudowne aaa lov<33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Młoda Dama z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty