Kim jestem? Co tu robię?☘

Hejka wszystkim! 

Tak, stało się ! Założyłam bloga! 
Długo to planowałam , ale udało się! 

1.Kim jestem?
Mam na imię Marcelina ,
Mam 15 lat, 
Pochodzę z Rzeszowa,
Kocham modę i nie wyobrażam sobie bez niej życia!. Blog to spełnienie moich marzeń, wybaczcie jeśli coś w postach lub ogólnie będzie" nie tak" , dopiero zaczynam .
🌺---tak , to ja 😂☄

2.O czym będzie blog?

Blog będzie na tematy modowe, ale także czasem mogą wcisnąć się inne tematy🌼 

Będę się podpisywać jako - Modway girl!⭐ 

Moje media społecznościowe to;


Instagram - m_soarz , ale może niedługo założę Instagram taki specjalnie do bloga,

Snapchat - blondie_girllll, ale także może założę oficjalnego na bloga,

Jeśli chodzi o te media społecznościowe będę dawać znać !

Już niedługo będzie oficjalny pierwszy post! Pozdrowionka 🌻 ~ Modway girl🌼

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty