HIGH FASHION - CZYLI  EKSTRAWAGANCJA W NOWOCZESNYM WYDANIU.

Podobny obraz    High Fashion- sztuka projektowania ekskluzywnych kreacji przez wybitne domy mody, a także można to interpretować jako sztukę nowoczesną przedstawioną na ubraniach!



W dzisiejszym poście chciałabym przybliżyć wam temat stylu mody High Fashion! Wyżej napisałam wam definicje tego terminu!



  Moda tego stylu raczej nie jest modą nadającą się na co dzień, ale jeśli ktoś chce, nie mam nic przeciwko temu, bądźmy  oryginalni! Zazwyczaj, stylizacje tworzone są na potrzeby pokazów, ale także do zdjęć, czy po prostu dla sztuki.

 Osobiście, mi bardzo podobają się inne, dziwne rzeczy, są oryginalne i nie takie jak wszystkie! Czasami ludzie są bardzo sceptycznie nastawieni do tego typu mody, wydaje im się to dziwaczne, ale mi się to bardzo podoba, bardzo lubię wyglądać czasem inaczej!Podobny obraz

 Podobny obraz

 Znalezione obrazy dla zapytania high fashion gucci

 Znalezione obrazy dla zapytania high fashion gucci






Z okazji tego, że post dotyczący mody High Fashion pojawia się na moim blogu, przygotowałam dla was trzy stylizacje, które umożliwią wam przynajmniej trochę poznać ten styl! Może akurat przypadnie wam do gustu!


     W trzech stylizacjach, do zdjęć pozuję moja przyjaciółka - Aleksandra Białek, którą wybrałam do wystąpienia w tym poście! Wyszła przepięknie, prawda? Koniecznie napiszcie mi w komentarzach!



I


 W pierwszej stylizacji nawiązujemy trochę do jeans-owych stylizacji Rihanny! Mamy tu uroczą jeans-ową tunikę. której rękawy zakończone są mocną falbaną. Tunika w swojej prostocie ma bardzo dużo elegancji i wdzięku. Przewiązałam ją zwykłym, czarnym paskiem, który wygląda kapitalnie, bo inaczej niż zwykle go zakładamy! Na tunikę zarzuciłam delikatnie vintage-ową jeans-ową kurtkę z naszywkami wykonaną z jasnego materiału. Dolną częścią stylizacji są spodnie wykonane z ciemnego jeansu, które także mają świetnie zakończone nogawki. Do outfit- u dopasowałam zwykłe, czarne botki na podwyższeniu, oraz dla odczucia amerykańskiego klimatu, dodałam tu flagę USA, w formie chusty. Jako biżuterię postanowiłam dodać tu dwa różne kolczyki dla utrzymania inności stylizacji!








Tunika: ZARA
Pasek : WOJAS
Kurtka: Bershka
Spodnie: ZARA
Buty: DEEZEE
II



 W drugiej stylizacji, postawiłam trochę na modę lat 70 i 90! Główną ''gwiazdą'' stylizacji jest piękny  kombinezon, z rozszerzanymi nogawkami, w malachitowym odcieniu! Pod kombinezonem mamy delikatną, osnową bluzkę z falbaną na zakończeniu rękawów, które nadają stylizacji melancholii. Jako biżuterie dodałam tu delikatnty chocker , oraz srebrny naszyjnik.

   Niebieskie adidasy, idealnie wpasują się klimat stylizacji. Do całej kompozycji dodałam mały, różowy, brokatowy plecaczek!











Kombinezon: Stradivarius
Bluzka: H&M
Chocker: Stradivarius
Buty: Adidas
Plecak: Pull&bear


III
Ostatnia stylizacja jest total black look-iem! Outfit  bardzo mi się podoba, a Ola wygląda tu zjawiskowo! Mamy tu błyszczącą cekinową sukienkę , którą połączyłam z piękną  klasyczną koszulą z dekoltem pod szyję. Koszula jest wykonana z bardzo delikatnego materiału. Jej rękawy są w niektórych miejscach ściągnięte , co daje nam efekt bufiastego wyglądu! Na pierwszy rzut oka możemy dostrzec na szyi Oli, pięknego złotego węża, który ładnie komponuje się z butami, które imitują wzór skóry węża. Buty są oczywiście ze sztucznej skóry. Do całego look-u dodałam mała, czarną torebkę!





Bluzka: H&M
Sukienka: Została przywieziona z Włoch
Buty: Prima Strada
Torebka:


     Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam wam temat stylu  mody High Fashion! Napiszcie mi w komentarzach, co o tym sądzicie i jak podobają się wam stylizacje! Buziak - MODWAY GIRL!

Zdjęcia: Wanesa Kidacka ig; kidacka__photography
Martyna Chałupczak ig; martynaa_photography

Stylizacje: Marcelina Solarz🌸
Modelka: Ola Białek ig: olabialek_

SOCIAL MEDIA:💥
 IG: m_soarz
 Snapchat: blondie_girllll

Komentarze

Popularne posty