SPRING/SUMMER OUTFITS

SPRING/SUMMER OUTFITS!

Witam Was wszystkich ponownie na blogu! Wracam po dość długiej przerwie, ale już nadrabiam zaległości! Mam dzisiaj dla was trzy stylizacje, idealne na wiosnę i lato! Mam nadzieję, że się wam spodobają! Koniecznie piszcie w komentarzach co o nich sądzicie! 

I
















Koszula i kolczyki: H&M

Okulary: Sinsay

Spodnie: Bershka

Torebka: Mohito

Buty: Nike




II

















Bluzka: Bershka

Okulary: Emporio Armani

Spodenki: Bershka

Plecak: David Jones 

Buty: Puma

III








Sukienka: ZARA

Buty: Stradivarius

Komentarze

  1. Pierwsza stylizacja, niezbyt mi się podoba. Mam wrażenie, że jest zbyt "gryząca się"-torebka w kratę plus koszula w paski... co do drugiej, wygląda zbyt zwyczajnie, jest prosta i nudna. Trzecia na tle pozostałych prezentuje się najlepiej. Według mnie w twoich stylizacjach nie widać oryginalności, wydają się raczej przeciętne. Jeśli chcesz się "wybić"-zacznij komponować bardziej wymagające stroje. Podkreślam, że jest to moja indywidualna opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokreślę, że to są moje indywidualne stylizacje, którymi ktoś, może się inspirować,ale dzięki za opinię buzi <3

      Usuń
  2. A ja wręcz przeciwnie uważam ,że dziewczyna wkłada w to wiele pracy . Nie można sie spodziewać odrazu Bóg wie czego. Trzeba dać jej czas żeby się rozwinęła . A co do twojej opini o pierwszej stylizacji uważam że jest świetna , każdy może się w niej wybrać gdziekolwiek a po za tym teraz łączy się ze sobą wzór kratki i pasków. Polecam zajrzeć na różne portale modowe , do czasopism itd.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty