VALENTINE'S DAY- CZYLI OUTFIT NA WALENTYNKI !

Witam Wszystkich ponownie na moim blogu! Przygotowałam dla Was dzisiaj "mini " post walentynkowy, w którym mam dla Was uroczą stylizacje w stylu SIMPLE!



            Ta stylizacja na pewno przypadnie do gustu osobom, które uwielbiają luźne rzeczy!
 Mamy tu czerwoną sukienkę, która przy swojej luźności nie traci elegancji. Sukienka będzie wyróżniać się swoimi rozkloszowanymi rękawami, które są oryginalnym dodatkiem, ale także świetnie wyglądają! Jako buty dopasowałam tu czarne, zamszowe,wiązane baleriny! Do całego look-u dodałam małą, czarną torebkę z frędzlami!







































   Mam nadzieję, że dzięki tej stylizacji poczuliście klimat Walentynek! Koniecznie napiszcie mi w komentarzach, czy ten look Wam się podoba! Już niedługo pojawi się większy post! Życzę Wam udanych walentynek! BUZIAKI- MODWAY GIRL!

Sukienka: Bershka
Buty: PULL&BEAR
Torebka: H&M
Naszyjnik:  YES

Zdjęcia: Wanesa Kidacka , Martyna Chałupczak
Obróbka tekstu: Anna Chmaj

Social media dziewczyn:

Wanesa:

Snapchat: nesia84

Instagram: kidacka_ok , kidacka_photography

YouTube: Wanesa Kidacka

Martyna:

Instagram: martynaa_photography

Moje social media:

Snapchat: blondie_girllll

Instagram: m_soarz







Komentarze

  1. Aaa cudna jesteś❤️ szczęśliwych Walentynek Marcelinka!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty