POMYSŁY NA ZIMOWE OUTFITY!


Niedługo ferie, więc pomysły, na zimowe looki, napewno się przydadzą!
Przygotowałam dla Was trzy stylizacje, które mam nadzieje, Wam się spodobają! Przepiękne zdjęcia zrobiła mi moja fotograf - Wanesa Kidacka.


I



 Pierwszy look składa się z pięknego, szarego golfa, delikatnie rozkloszowanych spodni w mocną kratę, z lejącego się materiału oraz z prześlicznego naszyjnika ze złotymi elementami. Fajnie wpasowuje się nam tu ekologiczna torba oraz szal, w kolorze musztardowego złota. Zarówno do tej, jak i do kolejnych dwóch stylizacji, możemy dopasować przeróżne buty!

































Golf: MOHITO
Spodnie: PULL&BEAR
Torba: H&M
Naszyjnik: Stradivarius
Buty: Riecker





II


W drugim looku, skomponowałam prześliczny, różowy sweterek z falbanką, hipisowskie, rozkloszowane spodnie oraz, aby uzyskać zimowy klimat, dopasowałam typowy zimowy zestaw, czyli - czapkę i rękawiczki!















Sweter: MOHITO
Spodnie: Stradivarius
Czapka: New Yorker
Rękawiczki: Bershka
Plecak: Bershka



III


Ostatnia stylizacja jest praktycznie total white lookiem!  Składa się z białego golfu w pręgi, białych spodni z zameczkami i srebrnego paska, idealnie wpasowującego się w stylizacje. Dodałam tutaj także piękną szarą kurtkę, ze sztucznym futerkiem na kapturze. Całość możemy uzupełnić delikatnym naszyjnikiem!





























Golf: TELLY WEIJL
Spodnie: H&M
Pasek: H&M
Kurtka: Jinxuezhongxiu

Pamiętajcie, że to są tylko propozycje! Do każdej stylizacji możecie dodać, co tylko chcecie oraz znaleść zamienniki; najważniejsze, żeby to Wam się podobało ;).
                Piszcie w komentarzach, która stylizacja się Wam najbardziej podoba! Napiszcie mi także, jakiego posta chcielibyście zobaczyć na moim blogu! Buziaki - MODWAYGIRL



MOJE SOCIAL MEDIA

Snapchat: blondie_girllll
Instagram: m_soarz


SOCIAL MEDIA WANESY:

Snapchat: nesia84
Instagram: kidacka_ok , kidacka_photography
YouTube: Wanesa Kidacka

Komentarze

  1. Uważam ,że 3 stylizacja jest najlepsza. Czekam na męskie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 stylizacja po prostu kosmos <3 uwielbiam Ciebie i twój blog. Dużo, dużo pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem stylizacje dobrze się prezentują, jednak wyglądają zbyt zwyczajnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty